Idag & igår

Tjabba Bloggen! Idag har det varit en ganska chill-dag! Har spelat Just Dance 2014. Vilket är ettt dans spel, i spelet kan man dansa själv eller dansa tillsammas med en kompis. Min favorit låt i spelet är C'mon av Ke$ha. Men det roligaste är World Dancefloor. Det är så att man dansar med personer från hela världen. När jag började igårkväll var det typ 350 personer som spelade. Idag kom jag på 3 plats. Som ni nog vet så har det varit en storm här i Skåne. Igår var det som en efterstorm. Tror jag att det heter hihi. Det betyde att det inte var så många i skolan. Det var skitbra. (Jag säger inte att det är något fel på er som inte var i skolan) Vi var bara 12 i klassen, annars är vi 26. Vi var 6 tjejer o 6 killar. Jag lovar att försöka blogga mer! xoxo Alexxiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0